Termeni și condiții ale Garanției All inclusive Festool
Data: 02.09.2024
Felicitări pentru achiziţionarea noului dumneavoastră aparat Festool. Începând cu data de 06.03.2013, cu ocazia înregistrării online a aparatului dumneavoastră nou Festool pentru garanţia all-inclusive, primiţi gratuit o garanţie pentru produs cu o protecţie a costurilor (reparaţii complete gratuite) timp de 36 de luni de la data achiziţiei şi dreptul la servicii suplimentare. Prin înregistrarea online, vă exprimaţi acordul pentru următoarele condiţii de garanţie.
1 Condiţii generale şi înregistrare
1.1 În măsura în care nu este reglementat explicit altceva la numerele 1.7 şi 3.1, Festool GmbH (denumită în continuare „Festool”) vă oferă, în cazul înregistrării cu succes, pentru toate maşinile electrice şi cu aer comprimat Festool noi (denumite în continuare „aparate”) o garanţie cu protecţie a costurilor şi serviciilor suplimentare pe baza acestor condiţii, presupunând că sunteţi un client final, în calitate de persoană fizică sau juridică, cu domiciliul în România. Festool nu preia nicio garanţie sau servicii suplimentare în raport cu reprezentanţi comerciali de specialitate Festool, persoanele care închiriază maşini în domeniul de industrie mică şi revânzătorii.
1.2 Acești termeni și condiții se aplică, de asemenea, pachetelor de baterii Li-ion, încărcătoarelor de baterii și luminilor pentru baterii (denumite în continuare și "dispozitive"), cu excepția cazului în care următoarele dispoziții
prevăd altfel.
1.3 Condiţiile pentru revendicarea garanţiei şi serviciilor incluse în garanţia all-inclusive sunt:
- Achiziţionarea de la Festool sau de la o reprezentanţă comercială de specialitate Festool
- Înregistrare online în MyFestool în termen de 100 de zile de la data specificată pe documentul original de achiziţionare pe: www.festool.ro/myfestool
- Încărcarea unei facturi, respectiv a unui aviz de livrare, pentru verificarea datei de achiziţie specificate
1.4 După înregistrarea cu succes, veţi primi prin e-mail o legătură către certificatul dumneavoastră de garanţie. Acesta se referă întotdeauna numai la aparatul înregistrat.
1.5 Prin aceste condiţii de garanţie, Festool vă acordă drepturi suplimentare, care se alătură pretenţiilor dumneavoastră contractuale şi legale cauzate de deficienţe. Condiţiile de garanţie nu implică o abrogare, limitare sau altă modificare a drepturilor de garanţie contractuale sau legale.
1.6 Acordarea prestaţiilor de garanţie sau serviciilor suplimentare nu determină nici prelungirea perioadei de garanţie şi nici începerea unei perioade de garanţie noi.
1.7 Dacă contractul de cumpărare este nul, ineficient sau a fost anulat, aparatul vizat este exclus din garanţie. Dacă a fost emis deja un certificat de garanţie pentru aparat, acesta îşi pierde valabilitatea.
1.8 Pachetele de baterii Li-ion, Incarcatoarele de baterii și luminile pentru baterii nu necesită înregistrare separată, astfel cum este descris la punctul 1.3. În locul înregistrării, trebuie să anexați dovada de achiziție originală în conformitate cu punctul 2.5 pentru a face valabile condițiile de service și de garanție. Ceilalți termeni și condiții generale continuă să se aplice.
2 condiţii de garanţie pentru reparaţii complete gratuite timp de 36 de luni
2.1 Perioada de garanţie este de 36 de luni şi începe de la data specificată pe documentul original de achiziţionare.
2.2 Prestaţia de garanţie constă în repararea gratuită a pieselor defecte ale aparatului sau înlocuirea acestora cu piese corespunzătoare (reparaţie) sau înlocuirea gratuită a întregului aparat (garanţie cu protecţie a costurilor). Piesele sau aparatele înlocuite devin proprietatea Festool GmbH. Nu există alte drepturi de garanţie.
2.3 Garanţia se aplică dacă
- Aparatul livrat nu prezintă într-un mod verificabil defecţiuni de material sau erori de fabricaţie.
- Piesele de uzură (în special periile de cărbune, rulmenţii cu bile, manşetele din cauciuc, pachetele de acumulatori, inelele de garnitură şi comutatoarele) sunt deteriorate într-un mod verificabil prin uzură naturală, în cazul utilizării aparatului conform specificaţiilor. Lista completă a pieselor incluse în garanţie este disponibilă în catalogul cu piese de schimb, care poate fi accesat de pe site-ul web www.festool.ro/ekat.
2.4 Garanţia nu se aplică
- în cazul deteriorării materialelor consumabile şi accesoriilor, în special în cazul discurilor de şlefuire, tălpilor de şlefuit, cablurilor plug-it, pânzelor de ferăstrău, frezelor, tijelor de amestecător, cuţitelor de tăiere, garniturilor de tăiere şi sculelor de găurit.
- dacă la racordarea, instalarea, punerea în funcţiune, exploatarea, utilizarea şi întreţinerea curentă a aparatelor au avut loc abateri de la instrucţiunile din manualul de utilizare şi de la alte documentaţii ale aparatelor.
- în cazul utilizării necorespunzătoare, în special în cazul aplicării unei forţe excesive (de exemplu, prin cădere sau lovituri).
- în caz de deficienţe ale aparatelor, cauzate în special de utilizarea unor accesorii sau piese de schimb care nu sunt originale.
- la aparatele la care au fost efectuate modificări sau completări, în special la aparatele care au fost dezasamblate.
- în caz de utilizare în condiţii de uzură puternică, în special la funcţionarea continuă în domeniul de industrie mare sau în caz de solicitare continuă peste medie a aparatului.
2.5 Volumul şi revendicarea drepturilor de garanţie
Drepturile de garanţie faţă de Festool trebuie revendicate în scris imediat după constatarea deficienţei şi în cadrul perioadei de garanţie. În acest scop, trebuie să prezentaţi sau să expediaţi scula vizată împreună cu documentul original de achiziţionare, care trebuie să conţină data achiziţiei şi denumirea produsului, la reprezentanţa locală sau la un centru de asistenţă pentru clienţi specificat pe www.festool.ro.
2.6 Obligativităţi de examinare şi de anunţare a administratorilor de companii
Dacă aţi cumpărat aparatul în calitate de comerciant în sensul articolului 1 din Codul comercial german, drepturile dumneavoastră de garanţie presupun că aţi verificat aparatele imediat după primire şi aţi anunţat în scris compania Festool cu privire la deficienţele identificate imediat, cel mai târziu în interval de două săptămâni după primirea aparatelor, şi aţi anunţat în scris distribuitorul autorizat sau Festool GmbH cu privire la deficienţele ascunse imediat după descoperirea acestora.
3 Servicii suplimentare Festool
3.1 În caz de furt, scula este înlocuită în termen de 36 de luni
3.1.1 În caz de furt, vă livrăm o dată un aparat nou care să înlocuiască aparatul dumneavoastră furat (numai aparatul de bază fără accesorii, nicio variantă set) fără costuri de asigurare suplimentare şi doar în schimbul unei contribuţii proprii de 125 € net (fără TVA.). Pentru produsele din categoria de produse Power Station se aplică o contribuţie proprie diferită de 1.000 € net (fără TVA). Festool asigură acest serviciu pentru toate aparatele Festool înregistrate cu succes pe durata a 36 de luni începând cu data specificată pe documentul dumneavoastră original de achiziţionare. Aparatul de schimb nu mai beneficiază de garanţie antifurt.
Aparatul de schimb nu poate fi înregistrat din nou pentru garanţie. Aparatul de schimb beneficiază de garanţia all-inclusive pe perioada de garanţie rămasă pentru aparatul furat (calculată conform numărului 2.1 minus perioada de garanţie deja scursă). Drepturile de garanţie legale pentru aparatul de schimb rămân aceleaşi.
Dacă şi imediat ce un produs nu mai face parte din portofoliul nostru actual de produse şi nu-l mai avem în stoc, dreptul dumneavoastră la livrarea unui aparat nou se transformă, dacă condiţiile rămân nemodificate, într-un drept la livrarea unui alt aparat la alegerea dumneavoastră din portofoliul nostru actual de produse, la un preţ cu amănuntul recomandat (PVA) care corespunde preţului produsului înlocuit. Aparatul dumneavoastră vechi va fi preluat de noi.
3.1.2 Pentru a revendica această prestaţie de service, furtul trebuie reclamat imediat la sediul de poliţie competent. Reclamaţia şi certificatul dumneavoastră de service trebuie prezentate în interval de cinci zile după furt reprezentantului comercial de specialitate Festool. Acesta va trimite documentele la compania Festool în vederea verificării.
3.1.3 După efectuarea verificării, veţi fi informat de către Festool referitor la stare şi, după emiterea aprobării, aparatul nou va putea fi ridicat de la reprezentantul comercial de specialitate Festool în schimbul achitării contribuţiei proprii menţionate mai sus.
3.2 10 ani piese de schimb garantate (piese originale înlocuite)
După încheierea procesului de producţie a unui aparat, garantăm disponibilitatea pieselor de schimb pentru cel puţin 10 ani. Dacă şi imediat ce o piesă de schimb nu mai face parte din portofoliul nostru actual de produse şi nu o mai putem oferi, dreptul dumneavoastră la repararea piesei de schimb necesare într-un atelier Festool se transformă, dacă condiţiile rămân nemodificate, într-un drept la livrarea unui aparat nou la alegerea dumneavoastră din portofoliul nostru actual de produse, la un preţ cu amănuntul recomandat (PVA) care corespunde tipului de aparat expirat. Aparatul dumneavoastră vechi va fi preluat de noi.
4 Dispoziţii finale
4.1 Protecţia datelor
Datele cu caracter personal pe care le-am obţinut în urma înregistrării aparatului dumneavoastră pentru garanţia all-inclusive (inclusiv încărcarea facturii) (de exemplu, numele şi prenumele, adresa), sunt salvate, prelucrate sau utilizate exclusiv pentru derularea serviciilor aferente. Baza legală în această privinţă este art. 6 alin. 1 lit. b) din RGPD. Dacă şi în măsura în care ştergeţi contul dumneavoastră MyFestool sau eliminaţi un aparat din prezentarea generală a sculei dumneavoastră, vom stoca în continuare datele dumneavoastră cu caracter personal necesare pentru executarea contractului, până la expirarea garanţiei.
Toate datele sunt utilizate de Festool şi Tooltechnic Systems Kft. În plus, poate avea loc un transfer de date către TTS Tooltechnic Systems AG & Co. KG. Baza legală în această privinţă este interesul companiei noastre, art. 6 alin. 1 lit. f) din RGPD. Acestea nu vor fi transmise altor companii terţe şi nu vor utilizate în alt mod în scopuri publicitare. Informaţii suplimentare privind protecţia datelor găsiţi pe www.festool.ro/probleme-legale/protecţia-datelor.
4.2 Modificarea datelor dumneavoastră de client
Dacă datele dumneavoastră de client se modifică, Festool vă roagă să le modificaţi imediat în contul dumneavoastră gratuit MyFestool la www.festool.ro/myfestool. Festool nu îşi poate asuma costuri suplimentare cauzate de datele depăşite ale clienţilor.
4.3 Modificări ale serviciilor
Festool îşi rezervă dreptul să sisteze, să completeze sau să modifice complet sau parţial garanţia pentru produs şi serviciile, respectiv condiţiile de garanţie de faţă în condiţiile respectării unui termen adecvat, la prezentarea unui motiv întemeiat şi fără respectarea unui astfel de termen, cu păstrarea corespunzătoare a intereselor proprii.
4.4 Altele
4.4.1 Toate serviciile sunt supuse condiției că nu există obstacole în calea îndeplinirii din cauza reglementărilor naționale sau internaționale, în special reglementările privind controlul exporturilor, embargourile sau alte sancțiuni.
4.4.2 În cazul în care Festool este împiedicat de forță majoră să îndeplinească serviciile de garanție, în special să repare sau să livreze dispozitive, Festool va fi eliberat de obligația sa de executare pe durata obstacolului și a unei perioade rezonabile de pornire, fără a fi obligat să vă plătească despăgubiri. Același lucru se aplică și în cazul în care Festool nu își poate îndeplini obligațiile de garanție din cauza unor circumstanțe imprevizibile pentru care Festool nu este responsabil, în special din cauza unor acțiuni sindicale, măsuri oficiale, penurii de energie, obstacole la livrare la un furnizor sau perturbări operaționale semnificative, sau în cazul în care astfel de circumstanțe fac dificilă în mod nerezonabil sau temporar imposibilă îndeplinirea obligațiilor. Acest lucru se aplică și în cazul în care aceste circumstanțe apar la un subcontractant și, de asemenea, în cazul în care Festool este deja în întârziere.
4.4.3 Se aplică legislaţia din Republica Federală Germania cu excluderea acordului Naţiunilor Unite pentru contractele privind cumpărarea internaţională a mărfurilor (CISG).
4.4.4. Dacă sunteţi comerciant şi la momentul înregistrării pentru garanţie aveţi sediul social în Germania, sediul instanţei competente pentru toate litigiile care au ca obiect garanţia este sediul Festool GmbH. De altfel, pentru jurisdicţia locală şi internaţională se aplică prevederile legale aflate în vigoare.
4.4.5. Dacă o dispoziţie a acestei garanţii pentru produs este sau devine complet sau parţial nevalabilă sau nerealizabilă sau dacă în această garanţie pentru produs există o lacună, atunci valabilitatea celorlalte dispoziţii rămâne neatinsă. În locul dispoziţiei nevalabile sau nerealizabile, se consideră stabilită acea dispoziţie valabilă sau realizabilă care se apropie cel mai mult scopului dispoziţiei nevalabile sau nerealizabile. În cazul unei lacune se consideră stabilită dispoziţia respectivă, care corespunde lucrului care ar fi fost convenit conform scopului acestei garanţii pentru produs.